Boggy & the weekend

Jag har nog aldrig sett Boggy så skitig som han var igår. Efter ett par dagar med jättefint väder kom regnet återigen på besök i måndags och förvandlade hagen till lervälling. Jag lät hästarna stå inne och torka över natten, och gav de en välbehövlig rykt imorse. 



Annars rullar livet på här, helgen var suverän med kompishäng både lördag och söndag. I lördags var jag hemma hos Beccy, barnens ridlärare, där vi kollade på fälttävlans-tävlingarna i Badminton innan hon höll ridlektion och vi blev genomblöta av ett regn- och åskoväder som drog in mitt under lektionen. Jag fick liksom låna kläder av henne att åka hem i eftersom jag vart så dyngsur ... 
I söndags åkte jag och Benko och shoppade i Hereford och hade en riktig toppendag. Vädret hade helt plötsligt ställt om sig till sommar med klarblå himmel, strålande sol och 20+ vilket var så himla skönt! När vi åkt tillbaka till Ludlow lämnade vi först vår shopping i hennes lägenhet och gick sedan till The Queens och tog en pint öl på uteserveringen. Perfekt avslut på helgen! 


Islatte och fika i solen!


Råkade bli kär i ett doftljus. Det luktar så gott!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: