"Ni vet ju var mina känslor är"

En av min och min systers största hobbys är att sms:a varandra om kungafamiljen. Så fort någon av dem hänger i Karlstad där hon bor kommenteras det (med avund från min sida och självgodhet från hennes), men det mest intressanta ämne är såklart alla barn de producerar. Här är ett smakprov på hur våra konversationer kan se ut:


Dock insåg jag att vi inte är ensamma om denna underbara hobby, när jag idag lyssnade på Superältarnas poddavsnitt om sms (vilket för övrigt var väldigt underhållande). Där avslöjade Jenny att hon och hennes bror alltid sms:ar tidningsrubrikerna om när Carl-Philip krockar till varandra. Intressant vinkel!

Varsågoda för tipset, till alla er där ute som letar efter en ny hobby!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: