Var är jag?

Att jag befinner mig i England har nog de flesta förstått vid det här laget, men var är jag egentligen? Jo, jag bor i en liten by som heter Middleton utanför den lilla staden Ludlow i grevskapet Shropshire. Sådär ja, nu har ni full koll! Inte det? Har ni ingen aning om vad jag babblar om? Gå och studera geografi om ni nu är så himla nyfikna! Eller så visar jag bara helt enkelt på kartan var jag är. 
 
 
 
Kusin Josefin
2016-02-03 @ 16:00:14

Jamen jag bodde ju nästan i dom hoodsen för några år sen. I bourton-on-the-water nära cheltenham! Vet inte hur nära det är men det ser ju ganska nära ut på kartan!!

Svar: Vad roligt! Enligt google maps så är det bara en och en halv timme härifrån. Trivdes du bra? Jag känner mig verkligen som hemma här!
Elin Stolt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: