England, baby!

Hej! Eftersom jag vet att det finns några stycken där hemma i Sverige som saknar mig och undrar vad jag egentligen har för mig här i England, så tänkte jag börja berätta det här. Jag ska skriva en ordentlig presentation om var jag bor, vilka jag bor hos, vad för hästar jag tar hand om osv, men så länge kan ni få höra vad jag haft för mig idag. 
 
Jag gick upp vid 7 (nä skoja, halv 8) och åt frukost, varpå jag gick ut till stallet för att ge hästarna sin frukost. Sedan borstade jag Smartie och red ut honom en runda och när jag kom tillbaka borstade jag Dan och red ut honom, tillsammans med Toffee som jag hade med i ett grimskaft. Dels för att han också skulle få motion, med också för att Dan tycker det är lite läskigt att rida ut själv. När vi kom tillbaka släppte jag ut Smartie, Dan och Toffee i hagen, och gjorde sedan i ordning Boggy för att köras. Vi körde honom för första gången sedan jag kom hit i helgen, så jag tog bara en liten runda med honom innan han äntligen fick återförenas med sina kompisar i hagen! Efter allt roligt var det sedan dags för att mocka och när stallet var klart runt halv 1 så åt vi lunch. Jag försökte ta lite bilder under förmiddagen, så håll till godo och ursäkta kvalitén ... Det är inte helt enkelt att fota in action!
 
Smarties små öron, som knappt syns för all man och pannlugg!
 
Dan´s öron!
 
Dan och Toffee
 
Clee Hill, som är det tredje högsta berget i Shropshire
 
Ute och kör med lille Boggy
 
Och en lite lortig Elin!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: