Presenter

Förra veckan, när familjen var på semester, blev en väldigt lugn vecka för mig och djuren. Jag mådde inte så bra av olika anledningar, så förutom att ta hand om hästarna så kollade jag även igenom första säsongen av Friends. Igen. För typ femte gången. Den serien blir liksom aldrig uttjatad, trots att jag kan varenda replik! 

När de kom hem från Kanarieöarna i måndags kväll fick jag stooora kramar av barnen, som berättade väldigt entusiastiskt om att de varit på aqualand och åkt massa läskiga rutchkanor, sett en delfinshow och varit på Abba-konsert igen. Dessutom fick jag två presenter! Ett par jättefina svarta örhängen (vi har ett internskämt om att jag bara har svarta kläder (vilket visserligen är sant)) och en diskhandduk med delfiner på. Så gulligt!! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: