Snapshots from the week

Evelyn ville behålla mössan på under ridlektionen, så vi satte den utanpå hjälmen. När jag skulle ta en bild vägrade hon först le, så vi fick ta till kittel-metoden ...



Vädret har varit så himla knasigt det senaste, med regn, snö, hagel och sol om vartannat. Nu tycker jag att vårvädret kan få komma! Tur att april är slut snart. 



Evelyns sköna sovstil för några morgnar sen. Så söt!


När jag slängde en blick ut genom fönstret häromdagen fick jag kolla en extra gång. Så många hästar har vi väl inte? tänkte jag. Det var busiga Kitty som smitit in till våra killar, och trivdes väldigt bra med sina nya kompisar. 



Den här bilden skickade mamma till mig, hon är nämligen på vandringssemester i Spanien tillsammans med mormor just nu! Så himla söt häst. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: