12 days

Eftersom jag klantigt nog har haft sönder min mobil så kan jag inte ta några bilder. Tråkigt för att jag inte kan lägga upp nytt här, men ännu tråkigare för att jag inte kommer ha några bilder från min sista tid här i England ... Annars är det väldigt skönt att slippa den ett tag, för jag få bara ångest av alla sociala medier och att ständigt (okej, har typ internet i två rum här i huset) vara uppkopplad och tillgänglig. Nu kan jag bara njuta av och ta vara på de sista dagarna här!
 
Just nu sitter jag och barnen och kollar på film, men snart ska vi iväg och kolla på en kricketmatch som går av stapeln här i närheten varje år. Mycket spännande, får vi hoppas. Ikväll ska jag ut med Benko i Ludlow, vilket nog blir min sista pubrunda innan jag åker hem så jag är väldigt taggad! 
 
Så här såg det ut på vår förfest sist vi var ute. Så sköna tjejer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: